Obec Třemešné

Turistická trasa Sycherák – Dubec – Milíře – Rozvadov – modrá značka

Trasa z Dubce do Rovadova je dlouhá 19 km.

Dubcem prochází turistická trasa z rekreační oblasti Sycherák, která dál pokračuje po silnici přes Třískolupy a Rájov k Orlovskému dvoru. Zde modrá turistická značka zahýbá doleva na lesní cestu a údolím Bezděkovského potoka pokračuje do Málkova, kde pokračuje po silnici směrem na Přimdu k rozcestí U Prokopce. Tady opět modrá turistická značka zahýbá doleva k rozcestí pod Ovčím kopcem, kde končí žlutá turistická značka. Na tomto rozcestí turistická trasa odbočuje vpravo po silnici do Milířů. Na začátku osady Milíře je po levé straně věž mobilního operátora, která slouží jako rozhledna. Vyhlídková věž je vysoká 30 m a přístupná celoročně mimo nepříznivé počasí.

Modrá turistická značka dále pokračuje po silnici do Svaté Kateřiny. Zde je možné u mostku přes Kateřinský potok spatřit bobří hráz nebo okusy od bobrů, kteří se v této oblasti vyskytují.

Turistická trasa pak dále pokračuje po silnici do Rozvadova, kde také končí.

V Rozvadově turista může navázat na červenou turistickou značku, která vede dál na Broumov nebo na Železnou a dál pak na Folmavu.

Zde je mapka k nahlédnutí